Home

Three elements to recognize if it is an opportunity to succeed:

1) Can you understand the frustration expressed during the conversation to identify the possible causes of the frustration?

2) Can you identify if you can offer some help from your knowledge, experiences, and expertise?

3) Can you effectively communicate your expertise to be understood as possible helpful solutions?

----Min Fang, July 10th of 2019


Featured Articles

Friday, April 21, 2017

04/21/2017 (3)

我和中国政府的矛盾:
1: 我听说的: 外嫁女不如中国政府或外交部工作人员自己的亲戚朋友更配其外籍男人或更可以凭和中国政府铁杆关系帮助其外籍男人。这是如果此外籍男人有交往别的中国女子意愿。
2: 我本人经历:像我这种,外籍男如只有我这一个华女无意愿交往其他中国女子, 中国政府最清楚其实外籍男从未想要或娶,就是甩不掉而已。所以中国政府愿意主动非请自愿出面协助清除麻烦。谁都比我配,就因为中国政府最清楚。
3:都是由中国政府官员或外交部人员因和外嫁女关系良好主动上门关切外籍男开始。
4:我听说的:中国政府宣布中国政府只有责任保护中国国籍女子及中国国家利益。外嫁女已是外国国籍。
5 :我的怒吼: 中国外交部是肛交部,口交部再加皮条部。中国外交官不是妓女婊子就是其子女或皮条客。中国总理的裤裆已是中国国旗旗杆待遇,真个顶天立地,我在美国二十年都得馋得慌,否则中国政府就是难以相信居然没瞧见那中国旗杆。中国总理老婆的裤裆那整个是中国乌纱帽,整个中国政府个个顶着,否则就是不承认她才是中国总理床上裤裆。
---2017年4月21日。