Home

Three elements to recognize if it is an opportunity to succeed:

1) Can you understand the frustration expressed during the conversation to identify the possible causes of the frustration?

2) Can you identify if you can offer some help from your knowledge, experiences, and expertise?

3) Can you effectively communicate your expertise to be understood as possible helpful solutions?

----Min Fang, July 10th of 2019


Featured Articles

Thursday, April 20, 2017

04/20/2017 (5)

有人说你怎么对中国变心了。
我的回应:没办法,想活啊。中国政府是拳打脚踢,就怕我没死。要是一个男人对你如此,你还认为他好,那你非被人叫花痴不可。中国政府就是一群人,我要还认为中国政府对我好,不但被人叫花痴,还是自己找死。

有人说中国政府是好心才给你找个老光棍。
我的会应: 就是你们的总理老婆最清楚什么叫欠操。她可是操欠到连狗都不放过,非得屎都给操出否则可没人知道你们总理老婆有多好操。你们家要是有女儿也是没给你公公操了就不能体现你们总理老婆心目中的中华人民共和国的文化:这是中华人民共和国的成人礼。这可是你们中华人民共和国政府在广播剧里以中华人民共和国总理夫人身份向全世界宣布的。郑重更正:你们中华人民共和国总理夫人向全世界宣布的中华人民共和国传统成人礼是:儿子操亲妈。

有人说你和李克强有矛盾,你为什么老说中国总理?
我的回应: 你们都是以中华人民共和国政府的身份泼妇骂街,我要不强调中华人民共和国总理是不承认原名李政纲的李克强现在可是真正有权有势中国总理。

2017年4月20日