Home

Three elements to recognize if it is an opportunity to succeed:

1) Can you understand the frustration expressed during the conversation to identify the possible causes of the frustration?

2) Can you identify if you can offer some help from your knowledge, experiences, and expertise?

3) Can you effectively communicate your expertise to be understood as possible helpful solutions?

----Min Fang, July 10th of 2019


Featured Articles

Tuesday, May 16, 2017

05-16-2017 老爸爸,请和我联系。

Heard this morning announced a phone number to contact my attorneys by the person I trust on the radio program. Please leave a message there as announced.
To my babies: Leave a message whenever you need me. --Mother
Papa: Please contact me.
Mama: If you are still around and I wish all my heart you are, please contact me.
Chengjie: If you need my attorneys assistance, please leave a message as announced. I will call you as well.
--May 16th, 2017
**This is not a number for free public attorney service but will transfer to Law enforcement or volunteer attorneys association if necessary.
----May 24th, 2017

听说今天早上我所信任的人通过广播剧宣布了一个和我律师接洽的电话号码。如有需要,请按说明留言。
我的小宝贝们:有委屈就打这个电话。
老爸爸: 请和我联系。
妈妈:如果你还在,请和我联系。
承捷:如果你需要我的律师协助,请按说明留言。我也会打电话给你。

方敏
--2017年5月16日。

这是给方姓直系,旁系及外姓后人:
今天早上广播剧公布的电话是由我方敏的律师设立。这些律师是代表我方敏的法律利益的。
你们家里没有任何财产信托在这些律师手里,否则你们也一定早就和我一样已经继承。
这些律师们完全不清楚你们家里是否也有财产信托及在何处信托,他们完全不清楚任何相关信息。
如果你们认为这些律师有可能帮助我把应该归你们名下的钱给了我,请联系你们当地的警方。
----2017年5月16日。

附注:这不是为华人提供的免费律师服务电话,但如有必要会转给警方或免费的义务律师协会。
----2017年5月24日