Home

Three elements to recognize if it is an opportunity to succeed:

1) Can you understand the frustration expressed during the conversation to identify the possible causes of the frustration?

2) Can you identify if you can offer some help from your knowledge, experiences, and expertise?

3) Can you effectively communicate your expertise to be understood as possible helpful solutions?

----Min Fang, July 10th of 2019


Featured Articles

Monday, June 25, 2018

06-25-2018 Chinese Premier Zhou and my $10, 000 monthly providing (中国的周恩来总理和我每月一万元的生活费用给付)

06-25-2018 Chinese Premier Zhou and my $10, 000 monthly providing (中国的周恩来总理和我每月一万元的生活费用给付)


Heard this morning's broadcasting of Chinese Premier Zhou.
My response: The reason why only one line of harsh saying "Premier Zhou is childless" was broadcasted is possibly to imply I am the similarly, but I do have my biological children.

I heard the producer of this line was Jessica O'Connor who mothers a Miss Ford, the 2013 presented girl who tends to fall into sleep holding her father's sleeve. The problem this Jessica O'Connor with me is the same problem a "Matilda Shimmel" has with me, but surely none of my business problem.

Jessica O'Connor has a daughter identically resembles another Miss Ford who is one of the four children broadcasted as all mothered by a British but a pair resembles the birth father's cousin. The confusion is the cousin don't resemble each other, the trick is they both partially resemble their great-great-great-great-great grandfather to the extreme.

So, whatever the birthfather's family have explained about the birth mother, this Jessica O'Connor just won't listen. I have screamed in my apartment a lot to say that my daughter, published in 2012, resembles me to the obvious, not her farther-side anyone nor O'Connor anyone. I hope someone can help her to get this.

----June 25th, 2018



听说了今天早上提到中国的周恩来总理和毛泽东主席开会的会议记录。
我的回应:

首先,
      我实在是太荣幸了,周恩来总理和毛泽东主席他们两个是我最推崇的中国共产党人。我对他们的军事才华,文学功底甚至他们的书法都实在是太崇拜了。不过我不认同他们对1949年前还只是初级资本主义时期生产力还不发达的中国只需要大众一心就已经可以实现天下大同没有财富差别的这种理念,我认为“打土豪分田地”只是无为拆塔并不能促进创造与建设,聚沙成塔以拥有足够财力为人民为大众谋福利只需通过促进生产力以实现在税务法律法规管理下的应缴税基数提高就可以实现。
      
      我自己的财产我自己管理就很好,永远不需要中国政府干涉我作为美国公民的合法私有财富。

其次,
      我今天早上的原话是“周恩来是断子绝孙的,(他的观点再吓人都不会被认为是为了谋私利),你们现在是把中国的十三亿人民都当成是断子绝孙的”,你们才会认为别人都应该顶礼膜拜你们可以性交生孩子的能力,否则怎么才十三,十四岁的女孩不学好不务正业,满大街的可以到处屁股被人摸,又违反国家计划生育政策,才十几岁的初高中生在中学读书期间就未婚生了一个孩子,大学就读期间又生了两个让别人养着还没被按照中国国家政策退学,这些怎么成了你们中华人民共和国这一届政府所宣传的对中华人民共和国以及对13亿中国人民最大的贡献了?***现任国务院总理的老婆在读书期间生三个孩子,婚后三次足月怀孕只在医院产一女是海外传言。

      我拒绝相信你们这届中国政府以及你们这届中国政府参与广播剧制作推广的工作人员。我拒绝你们这届中国政府以及你们这届中国政府参与广播剧制作推广的工作人员对我的敲诈勒索要求。我自己的财产我自己管理就很好。

      我认为你们这些所谓的中国国家政府工作人员要是能把中国国库的钱也就是13亿中国人民的国库款项管理成为不是一个男女性交成果奖励金的金库,你们就已经是很好很有才华很清楚什么是人民的利益这么一群政府工作人员了。我确实是从心眼里认为你们根本就是一群娼妓院的娼妓加婊子养的才会认为中国十三亿人民的国库甚至我作为美国公民的合法私有财产是会为你们的性交乱操付费的。

第三:
      至于为什么只播出那一句“断子绝孙”,那是为了影射我, 是因为一个Jessica O’Connor小姐(一个福特孩子妈)认定我女儿和她的女儿共一个爹,就因为她孩子爹有个堂兄弟的女儿和她的小孩长得像亲姊妹。2012年发表的我的女儿影视录像已经很明显呈现了她长得像我不像爹。那个女孩的亲爹也已经在广播剧上说明了那个女孩的亲妈是个英国女人。这个O家小姐似乎就是不准我有自己亲生小孩的意思,根本就是一个变态精神病类似。

第四,
      就今天早上的毛周两个人的谈话内容是否和我有关,得看这是什么时候的谈话。那一万美金的生活费用是在中国政府同意后才由香港汇入中国, 中国政府知情是确定的。但我是这家公司的投资机构(信托)的唯一受益人这个事实只有在我出生后才能确定,所以这一万美金的生活费用汇入是在我1967年7月20日出生后才向中国政府提出的申请。

      今天早上的广播剧据说是由周恩来的“私生子”在畅谈,说其实是周恩来不准这汇入的一万元钱归我方敏所拥有,说其实是因为周恩来想把这钱给他自己的“亲生孩子”,也就是说这是在由周恩来总理自己的“亲生孩子”通过广播剧来向全国世界人民公开说明周恩来总理从来就不是什么全心全意为人民的好总理而是个专谋私利的乌龟王八蛋。

      我会认为周恩来确实会认为我一个小孩在他们心目中的理想国度里出生怎么还需要私人拥有财产而非公共拥有,这对于共产主义理想的不同理解也是美国和中国当时没有外交关系的原因,所以不足为奇。但我相信周恩来是不会认为别人把这一万元钱拿走作为私人使用就是应该的。


----2018年6月25日。