Home

Three elements to recognize if it is an opportunity to succeed:

1) Can you understand the frustration expressed during the conversation to identify the possible causes of the frustration?

2) Can you identify if you can offer some help from your knowledge, experiences, and expertise?

3) Can you effectively communicate your expertise to be understood as possible helpful solutions?

----Min Fang, July 10th of 2019


Featured Articles

Monday, June 12, 2017

06-12-2017 (3) 南唐后主的传说

06-12-2017 (3) 南唐后主的传说

听说在南京建都的南唐后主李煜是我的爷爷已经证实:在历史书上已经记载他是有名的“三横一纵”双掌(就是我的继承掌纹)。我知道我奶奶昭惠后周娥皇(他老婆)恢复唐玄宗李隆基所谱的霓裳羽衣曲也是历史书上记载的。我拿到的Mr. Geithner 做会计师的那个基金就是唐玄宗李隆基爷爷和杨玉环奶奶给我的。
----2017年6月12日。