Home

Three elements to recognize if it is an opportunity to succeed:

1) Can you understand the frustration expressed during the conversation to identify the possible causes of the frustration?

2) Can you identify if you can offer some help from your knowledge, experiences, and expertise?

3) Can you effectively communicate your expertise to be understood as possible helpful solutions?

----Min Fang, July 10th of 2019


Featured Articles

Saturday, March 3, 2018

03-03-2018 These freak you out almighty powerful(吓死你的那份势力)

老爸爸方文海,你其实是被我给信托了, 我所信托的财产很安全,你也很安全,请尽快和我联系,或者联系南京紫台025-8333-2227,请赶紧和美国领事馆联系(任何地方的美领馆, 上海021-8011-2400),不用担心你是否有有效证件证明身份,他们可以做DNA鉴定来确定你和我的亲生父女关系的。如果老爸爸你因为自己的亲身经历,想在国内找找妈妈王博贤的消息,也最好是在和美国领事馆核实妈妈是否已经在美国之后,或者至少和我方敏取得联系之后,再一起商量商量如何找妈妈并和妈妈取得联系。紫金山天文台http://www.pmo.cas.cn/ztjj/lxfs/
你也可以查询一下你是否有如下医院的医疗保险:
International Hospitals and Clinics in Shanghai
Jiahui Health(嘉会医疗)
Global Healthcare          International SOS
Parkway Health             Shanghai United Family Healthcare                  American OBGYN
Delta Health                   Raffles Medical Group                                     New Vision Eye Clinic
World Path Clinic           Landseed Hospital                                           Shanghai Chiropractic
Red Leaf Maternity Hospital                                                                  Shanghai Sky Clinic
Shanghai East International Medical Center (SEIMC)                            St Michael Hospital
Institute for Western Surgery                             Physical Therapy & Sports Medicine (the clinic)
(源自:上海国际医院名单, 索引文章)

In 2004, it was mentioned that my father's siblings and my grandfather's siblings would have local health insurances provided that, as a joke, should be deducted from their own money of ¥500 Million that I was willing to gift later or so. They are my father side's relatives that I heard of or am familiar of.
----February 10th, 2018


03-03-2018 These freak you out almighty powerful(吓死你的那份势力)

妈妈王博贤,听说了你有收到我的信托提供给你的健康照顾,我相信你很好,我会想办法如何可以和你取得联系。爸爸目前和我也失联。你要是能看到这个博客,就去图书馆办个图书馆卡用somebodyinma@gmail.com 和我联系。用手机上的《Email(电邮)》功能就可以。

(*我目前不是太清楚我母亲是否也有故事,她是2006年“去世”。一切就为我的一些爷爷们在我出生前就替我办的信托,。只有我有,我父亲没有。据说抢夺这份天上掉下来的财产以及我丰厚的智慧产权收入,闹得确实很吓人。就为了把我挣得的丰厚智慧产权收入凭一句广播上的宣布“方敏根本就不可能有成就,方敏根本就不配享用这些钱”就归他们自己,我都已经成了全世界知名的有一堆智慧产权收入的“假冒伪造绝对不可能有才华者”啦。智慧产权归属是法律范畴的问题,我已报警,调查进展如何我也不太清楚。)


You need a mother, I send you someone who is willing (since your own birth mother deserves nothing at all)
My response:Your mouthful poo must be peed by someone from Beijing of the People's Republic of China, you only deserve to poo all your shit in Beijing to those who have peein your mouth.

----March 3rd, 2018

你嘈着要你妈,我送你一个愿意当的 (你自己亲妈可是什么都不配)。
我的回应:在你嘴里撒尿的那个烂屌应该是中华人民共和国北京的,你就只配在中国北京喷你那一嘴狗屎。

----2018年3月3日。

在中华人民共和国大学毕业的应该意味着社么?
我的回应:中华人民共和国北京中央政府2015年-2017通过广播剧用中文及广播剧所播放国家的当地语言,向全世界正式宣布并强调:

1:中华人民共和国根本就没人要操方敏的逼眼,中华人民共和国永远不会需要方敏的任何才华。

2:中国政府最高权力机构中共中央政治局有多人和李克强总理的妻子程虹是事实上的真实男女交媾两性关系,所以程虹才是真正可以领导中华人民共和国经济发展的杰出人才。

3:中华人民共和国根本就没人要操方敏的逼眼,方敏就没有可能对中华人民共和国有过任何贡献,性交功能之内或者之外,方敏都是就只能是个假冒伪造。

4:中华人民共和国李克强总理的妻子程虹为中国政府最高权力机构中共中央多人育有现已成年儿子(海外传言每人一个,共6人,据说广播剧已由各男本人(中国现任高层官员)分别宣布3-4男共妻事实),所以中华人民共和国李克强总理的妻子程虹为防止中华人民共和国断子绝孙国家灭亡的所做杰出贡献绝不可以轻视。

----2018年3月3日。