Home

Three elements to recognize if it is an opportunity to succeed:

1) Can you understand the frustration expressed during the conversation to identify the possible causes of the frustration?

2) Can you identify if you can offer some help from your knowledge, experiences, and expertise?

3) Can you effectively communicate your expertise to be understood as possible helpful solutions?

----Min Fang, July 10th of 2019


Featured Articles

Thursday, March 8, 2018

03-08-2018 Why my lawful private wealth’s inheriting is Chinese government's Sovereign Issue?(我私人财产继承怎么成了中国政府的主权问题了?)

03-08-2018 Why my lawful private wealth’s inheriting is Chinese government's Sovereign Issue?(我私人财产继承怎么成了中国政府的主权问题了?)

Heard this morning's talk about Chinese Premier's Sovereign talk regarding the trust my birth grandfather set up for me in Hong Kong.(中文附后)
My response: Even according to People's Republic of China's laws, the matter is a private wealth inheriting matter, why it becomes such a Chinese Sovereign issue? Is this imply that current administration of Chinese government is the government that "sharing one wife already that so should share everybody's wealth as well"?

I do not have any association including no sexual association with this administration of China's sharing one wife government.
I refuse my lawful private wealth to be "shared".

I make my comment about this administration of the People's Republic of China's government according to their own logic. They swear my name in order to own my lawful private wealth illegally, I shit their names in order to protect my own lawful private wealth.

I am a such famous "fake talented" because my intellectual income deserved to be owned by whoever wants some easy money, I am such a famous unwanted "female" because my providing from my own birth grandfathers' blessing deserved to be understood as "some rich man's donation" that should be owned by whoever has a used female underwear.

I am sick of the shouts "As long as I am the one still in his bed and mother his child(ren), I won't be the one who is afraid".

I have no need to shout now but to make myself clear "as long as I have the same size and same quality level of attorney service as that him, why I need to be afraid? I send you both to the laws."

----03-08-2018

听说了今天早上所播出的中国政府总理所谈参与争夺我爷爷在香港替我设立的信托是在捍卫中国主权的说法。
我的回应: 即使是按照中华人民共和国的法律,我爷爷替我在香港设立的信托也是非常明确的私人财产继承事宜,为什么就变成了这一届中国政府的主权之争?这是在说这一届的中国共产党政府是个“既然已经共了一个妻当然应该共所有人的产”的政府吗?

我1996年离开中国是的中国共产党政府没有共妻,我也没觉着当时的政府想共我的产。 我现在已经是美国公民,我和中国习近平李克强共妻政府的任何官员都没有任何因公因私关系或者性关系。
我拒绝我自己的私人合法财产被“共产”。

我就中国政府所发表的言论完全遵循中国政府的思维逻辑。中国习近平李克强的共妻政府为掠夺我的合法私有财产对我进行谩骂羞辱的所谓演出,我为捍卫我自己合法私有财产不被公然掠夺,我也是痛骂这届中国习近平李克强的共妻政府根本就是一群只有一个妓院妓女破鞋婊子才会肯让他们下种否则就是断子绝孙的一群婊子养的杂种烂货。我也是会痛骂这届中国政府就只是一群只会满嘴舔着“髀眼价值,髀眼知识,髀眼能力,髀眼道德,髀眼荣宗”的一群没有任何正经女人愿意替他们生儿育女的下三烂猪屎而已。

我现在成了一个这么有名的“假冒伪造”就是因为有些想拿容易钱的人“就是要定了”我的智慧产权收入,我是个这么有名的“没人要的女人”就是因为我自己亲生爷爷留给我的信托所提供的生活费用就是应该被理解成“什么有钱人的捐款”而被一些不知被哪个男人使用过的想要钱的髀眼所拥有。

真是烦,成天就听着一群人扯着嗓门的喊:”只要他的那张床我还能爬得上去,只要我是他孩子的妈,我就是不会怕。”

我现在已经不需要扯着嗓门喊了,我就只要把话讲清楚“只要我自己的律师团的规模质量和那个男的是同等级别的,那我怕什么呀?我把你们两个人一起送上法庭就可以啦。”

----2018年3月8日。